Update: Koala’s boven ons hoofd

8 februari 2018 - Kennett River, Australië

De eerste 200 kilometer met onze camper zitten er alweer op. Vandaag hebben we die namelijk opgehaald in Melbourne en zijn we richting de Great Ocean Road gereden. (check de video)

We hebben twee nachten in Melbourne gezeten. Heerlijk om weer in deze stad te zijn. We moesten na Tasmanië wel weer even aan de drukte wennen, maar dat lukte snel! We hebben lekker een dagje door de stad geslenterd en nieuwe slippers gekocht (degene die we mee hadden waren nu echt op).

We staan nu op een kleine camping in Kennett River, langs de Great Ocean Road. De oceaan is aan de overkant van de weg, maar het gaafste zijn toch wel de koala’s op de camping! Die hangen hier gewoon boven ons hoofd!

1. Hanneke:
    7 februari 2018
    Ik wil ook koalo’s Boven mijn hoofd en leven op slippers is sowieso goed

Hier vanmorgen min 6! Ik zou nog 4 weken wegblijven als ik jullie was... hopelijk komt dan hier ook weer zon🙄
  2. Koos:
    8 februari 2018
    Wauw! Mooi die Koalo. Lijkt op een knuffelbeertje!
  3. Jeroen en Sandra:
    10 februari 2018
    Wat een prachtreis!! Ik geniet echt van jullie foto's en verhalen... Het helpt me de winter door ;-)