Hallo Sydney

19 februari 2018 - Sydney, Australië

Het voelde als een afsluiting: onze camper inleveren. We weten dat we nog bijna twee weken voor de boeg hebben, maar het voelde toch een soort van verdrietig. Totdat we diezelfde avond bij het Opera House en Harbour Bridge in Sydney liepen. Het is geweldig om weer in deze stad te zijn!

Gisteren zijn we al rond half zeven van die geweldige camping weggereden, omdat we nog flink wat kilometers voor de boeg hadden. We verblijven nu vier nachten in een hotel in het centrum van de stad.

Vandaag zijn we met de boot en bus naar Bondi Beach geweest. Zo vaak iets over gelezen en gezien, maar als je er zelf bent, blijft dat toch speciaal. Zeker met dat zwembad aan zee waar jonge kinderen gewoon zwemles kregen.

We hebben nog twee dagen en er is nog zoveel te zien en te doen. We gaan keuzes maken, maar zeker genieten!

1. Jiska:
    19 februari 2018
    Serieus! Daar wil je toch zwemles krijgen?! Ik zou nooit meer stoppen met lessen denk ik 😊!
  2. Koos:
    Mooi zwembad!
  3. Pieta Schreurs:
    19 februari 2018
    Ik kom wel even voor de zwemlessen ;)
  4. Eric, Bianca, Emiel en Melissa:
    19 februari 2018
    Fantastisch! Maar het verdrietige gevoel begrijp ik wel! Nog maar lekker genieten joh!
  5. Joke:
    Mooi,mooi,mooi!!XX
  6. Kemal:
    20 februari 2018
    Zonder zwemles zou ik me daar ook prima vermaken hoor! Wat mooi!