Laatste stop: Hong Kong

1 maart 2018 - Hong Kong Int Airport, China

En ‘opeens’ zitten we weer op de luchthaven van Hong Kong. Twee maanden geleden kwam we hier aan en begon ons avontuur, maar nu is het toch echt afgelopen.

Vandaag hebben we lekker de toerist uitgehangen, want we zijn in een ‘hop on, hop off’-bus gestapt. We zijn weer op plekken in de stad geweest die we nog niet hadden gezien. En tussen die hoge gebouwen rijden blijft machtig. Het is zo’n indrukwekkende stad!

Vanaf ons hotel zijn we naar een station in de stad gebracht. Daar konden we onze ruimbagage al inchecken. Wij konden vervolgens alleen met onze handbagage op de trein naar de luchthaven stappen. Dat was een rit van een half uur. Heel benieuwd hoe ze dat met de bagage doen. We gaan zien of het aankomt in Amsterdam.

Vrijdagmorgen om 6.15 uur landen we op Schiphol. We weten dat het koud is in Nederland en gelukkig worden onze winterjassen meegenomen. Vanmiddag was het 20 graden en Netty had kippenvel. We kijken er dus niet erg naar uit om naar Nederland te komen.

We vonden het in ieder geval erg leuk om onze avonturen op deze manier te delen dat jullie onze reis hebben gevolgd.

Tot snel!

1. Martijn:
    1 maart 2018
    Mooi om zo mee te mogen reizen met jullie, we konden een beetje mee kijken in jullie droom die waarheid werd! Bedankt voor de mooie verhalen, foto’s en avonturen. Tot snel! 😘
  2. Jiska:
    1 maart 2018
    Oooh ik heb een beetje een rot gevoel voor jullie. Twee maanden gaan dan toch snel voorbij. Maar het kan gewoon over een tijd weer joh 😊. Aan de andere kant ben ik ook erg blij dat jullie bijna weer terug zijn! Kunnen we Netty lekker aan het werk zetten. En wij kunnen die energie van Netty wel weer gebruiken 😊. Goede reis terug! En jullie reis is nog niet ten einde. Duurt nog 13 uur! En... gelukkig hebben jullie de foto’s nog! Tot snel! Bedankt voor het gratis meegenieten! X
  3. Eric, Bianca, Emiel en Melissa:
    1 maart 2018
    Jullie verhalen waren ontzettend leuk! Fijn om zo mee te genieten! Jammer dat de twee maanden nu toch echt voorbij zijn maar wij kijken er wel naar uit om jullie te zien 😉! Goede reis en tot morgenochtend! Met winterjassen ☃️❄️☃️
  4. Annemieke:
    Goeie reis !!
    Tot snel!
  5. Koos:
    1 maart 2018
    Goede terugreis gewenst! Zal wel weer een wennen worden in het kikkerlandje.
    Groet en tot ziens en bedankt dat we mochten meereizen met behulp van jullie mooie foto's.
  6. Carla en alex:
    1 maart 2018
    Superleuk dat we jullie verhalen konden lezen, we hebben er ook van genoten, goede vlucht en welkom thuis...gelijk maar op de schaats denk ik!!
  7. Joke:
    2 maart 2018
    Jullie hebben een prachtreis mogen beleven.Die neemt niemand je meer af!
    Dikke jassen aan straks en welkom thuis!Het ontbijt staat klaar!