Laatste dag paradijs

27 februari 2018 - Nadi, Fiji

Onze laatste dag op Fiji is aangebroken. Het voelt hier een beetje aan als paradijs. Wat hebben we hier enorm genoten!

Gisteren hebben we een tocht naar één van de 330 eilanden van Fiji gemaakt. ‘s Morgens stapten we aan boord van een groot zeilschip. Jep, Netty heeft weer op een boot gezeten. Zonder zeeziek te worden, dus dat was als een goed begin van de dag!

Alle eilanden hebben hier mooie witte zandstanden, palmbomen en zo’n geweldige blauwe zee. Ook ons eiland. Zoooo mooi!

Arnold heeft ‘s morgens een duik gemaakt. Ook konden we snorkelen. Zoveel mooie en kleurrijke vissen zijn hier te vinden. We hebben zelfs kleine haaien gezien!

Op de terugweg zagen we al donkere wolken boven het eiland hangen waar we naar toe moesten. En onderweg ging het helemaal los: de regen kwam met bakken uit de lucht. We waren helemaal doorweekt door deze tropische regenbui, maar wat hadden we een lol!

We vinden het erg jammer dat het onze laatste dag hier is. We hadden graag nog wat langer gebleven. En het lijkt erop dat Fiji ons ook gaat missen, want ook nu hebben we een enorme tropische regenbui. Het komt in van die hele dikke druppels met bakken naar beneden.

Morgenochtend vertrekken we vroeg richting het vliegveld en gaan we naar Hong Kong. Daar blijven we één nacht. En dan komt het einde van onze geweldige reis en heel bijzonder avontuur toch tot een einde...

1. Aart en Annick:
    27 februari 2018
    Geniet nog van de laatste dag in Paradise en goede reis terug! Wij hebben genoten van jullie avontuur en zijn blij jullie binnenkort weer te zien😘
  2. Nel Kraaijeveld:
    27 februari 2018
    Prachtig daar. Veel plezier nog deze laatste dagen en een hele goede reis terug 😘😘
  3. Cynthia:
    27 februari 2018
    Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. Bedankt voor het delen.
    Goede terugreis.
    Tot snel.
    Groetjes Cynthia, René en Bas
  4. Marge:
    27 februari 2018
    Heel gaaf! Bedankt voor alle leuke verslagen en foto's. Van genoten. Wens jullie een goede vlucht naar HongKong en een veilige reis naar huis.
  5. Teus en Annie:
    27 februari 2018
    Bedankt voor alle mooie foto's. Een onvergetelijke reis voor jullie.
    Een goede reis terug en tot ziens!!!
  6. Joke:
    27 februari 2018
    Weer een prachtige ervaring! Begrijp dat we nu weer eens naar de pannenkoekenboot kunnen, Netty??
    Ha Ha!! Nog even genieten van een kort bezoek Hong Kong.Goede vlucht en tot gauw!
  7. Hennie Zorg.:
    27 februari 2018
    wij wensen jullie een goede en veilige reis. Veel moois gezien.
    Leen en Hennie.
  8. Suzy:
    27 februari 2018
    Geniet nog even lekker en vooral van de warmte
    .goede reis terug..😊😗👍🤘😍
  9. Koos:
    27 februari 2018
    Genoten van jullie reisverslagen. Bedankt dat we mee mochten reizen. Goede reis naar huis en kleed je warm aan want het is hier wat koeler. Tot ziens!