Daaag Australië

22 februari 2018 - Sydney, Australië

Afgelopen dagen hebben we volop genoten van Sydney. Gisteren hebben we een rondleiding gekregen in het Opera House. Wat is dat toch een machtig gebouw!

En nu, nu moeten we al afscheid nemen van Australië. We hebben het hier echt geweldig gehad! Zoveel gezien en meegemaakt. Gelukkig is onze reis nog niet voorbij, want we vertrekken zo richting Fiji. We kijken uit naar een paar dagen op een tropisch eiland. En als we de Australiërs mogen geloven, is het daar geweldig!

1. Alex en carla:
    21 februari 2018
    Prachtige reis en nu genieten van Fiji...geniet ervan
  2. Aart en Annick:
    Een bijzondere reis om nooit meer te vergeten! Veel plezier op de Fiji eilanden😘
  3. Teus en Annie:
    21 februari 2018
    Geweldig mooi, wat jullie allemaal zien en beleven. Veel plezier verder. groetjes.
  4. Nel Kraaijeveld:
    Heel veel plezier op Fiji en blijven genieten en wij kijken om een hoekje mee😉😉
  5. Joke:
    22 februari 2018
    Machtig om dat aparte gebouw ook van binnen gezien te hebben! Geniet nog lekker op Fiji!