Kangoeroes aan de zee

17 februari 2018 - Potato Point, Australië

De kangoeroes huppen om ons heen terwijl we vanaf ons plek op de camping uitkijken op het strand en de grote golven van de mooie blauwe zee. Kortom: we hebben een ge-wel-dig plekje gevonden!

We zijn dus weer aan de kust, een paar honderd kilometer onder Sydney. We hadden besloten de laatste twee nachten met onze camper op een camping aan zee te verblijven, zodat we op zondag de camper kunnen inleveren. Omdat het weekend is en veel Australiërs er dan op uitgaan, was een camping niet zomaar gevonden.

Dankzij de geweldige app Wikicamps ontdekte we deze camping. En zoals alle commentaren al voorspelden: een fantastische plek! De kangoeroes springen hier de hele dag rond. En echt heel veel! Ook de eerste emu hebben we al gespot.

Gisteravond hebben we een pizza in de pizza oven geschoven. Vandaag genieten we van de zon en hebben we een lekker relaxdagje. Morgen gaan we naar Sydney waar we vier nachten zullen verblijven. We weten nu al wat we daar allemaal graag willen gaan doen. Genoeg te doen!

1. Hanneke:
  4. Nel Kraaijeveld:
    Zo mooi. Geniet ervan
  5. Joke:
    17 februari 2018
    Ik zou het wel gezien hebben met die zee🤣🤣🤣En dan die kangaroes!!Geef mij maar konijnen.Gelukkig straks wat stadslucht snuiven!Geniet nog maar lekker.Liefs van ons.
  6. Anneke van Roosendaal:
    Prachtig allemaal. TOP