Terug in de Grampians

10 februari 2018 - Halls Gap, Australië

Het voelt weer heel bekend en bijna vertrouwd om in dit gedeelte van Australië te zijn. Na de camping met de koala’s hebben we de Great Ocean Road gereden en onderweg de bekende plekken natuurlijk bekeken! Het was een bewolkte dag, maar het blijft schitterend om onder andere de Twelve Apostels weer te zien.

Gisteren hebben we de kust verlaten en zijn we naar het noorden naar de Grampians gereden. We wilden heel graag terug naar deze camping in Halls Gap, omdat we weten dat hier heel veel kangoeroes en kaketoes zitten. Vanmorgne zijn we wakker geworden door het geschreeuw van deze vogels. En door de Kookaburra. Het geluid dat deze vogel produceert is heel bijzonder, want dat lijkt op een aap.

We blijven lekker drie nachten op deze camping. We hebben een mooi plekje aan de rand van de camping met uitzicht op het grote veld, zodat we aan het einde van dag de kangoeroes en emu’s zien verschijnen. Leuk, leuk, leuk!

Van reisblog naar fotoboek

3. Aart en Annick:
    Have fun😃
  4. Anneke van Roosendaal:
    11 februari 2018
    Wat een belevenis. Prachtig.
    Geniet ze.!!!!!!!
  5. Claudia: