Arnold in Arnold

12 februari 2018 - Echuca, Australië

We moesten er een stukje voor omrijden, maar het was stiekem toch wel erg leuk om in het dorp Arnold te zijn. Niet dat daar veel te zien was: een vervallen kerkje, verlaten gemeentehuis en woningen. Een enkel huisje was nog bewoond, maar het maakte Arnold niets uit. Hij kon eindelijk met zijn naamgenoot op de foto. :)

Afgelopen drie nachten zijn we in de Grampians gebleven. We vonden het lekker om op even één plek te blijven en niet te hoeven reizen. En we wilden ook graag van deze leuke camping genieten met alle dieren. De Nederlandse eigenaresse zei me vanmorgen bij het uitchecken dat ze het gevoel had dat ze ons over 3 of 4 jaar wel weer zal zien. Wie weet!

Nu staan we op een mooie camping in Echuca. We hebben namelijk besloten om niet via de kust, maar via het binnenland naar Sydney te rijden. We zijn vandaag door de voormalige goudvelden gereden, afgewisseld met kleine mooie dorpen. Weer een heel ander Australië!

1. Aart en Annick:
    👍😎
  2. Joke:
    12 februari 2018
    Niks te shoppen dus daar!Maar prachtige foto’s!Vooral met de kaketoe’s!
  3. Jiska:
    Zolang Arnold, maar geen Arnold wordt.. verlaten en vervallen. 😊
  4. Eric, Bianca, Emiel en Melissa:
    12 februari 2018
    Super leuk! Jammer dat jullie die camping met kangoeroes en kaketoe’s weer moesten verlaten! Maar jullie hebben de foto’s 😉👍
  5. Teus en Annie:
    13 februari 2018
    Mooi en leuk allemaal, hoor. Geniet ze!! Groetjes.