Brrr

31 januari 2018 - Cradle Mountain, Australië

Een beetje kouder, daar waren we op voorbereid. Maar nachtvorst en overdag nog geen tien graden en snijdende wind is toch een ander verhaal. Het lijkt wel alsof we in Nederland zijn, qua weer. Maar man, de omgeving is hier zooo mooi!

We zitten in Craddle Mountain, een heel groot national park. Hier zijn verschillende mooie wandelingen uitgezet. Gezien de temperatuur houden wij het bij korte wandelingen en tussendoor even opwarmen. We genieten evengoed!

We zijn hier gisteren aangekomen en vandaag brengen we de hele dag door in het national park. Hopelijk worden we aan het einde van de dag, net zoals gisteren, getrakteerd op heel veel wombats!

Op onze camping is een zogeheten campkitchen met bbq’s en zelfs een pizza oven én een hele grote openhaard. Als niemand dat nog gedaan heeft, zullen we die tegen het einde van middag eens aansteken.

1. Nel Kraaijeveld:
    31 januari 2018
    Wat is het mooi daar. En geniet van jullie wintersport 😉😉heb je die ook gelijk te pakken en neem een lekker warme chocolademelk bij dat haardvuur 🤗🤗
  2. Jiska:
    31 januari 2018
    Prachtige omgeving zeg! Geniet er maar van. Straks hebben jullie het weer snikheet 😊
  3. Astrid van der Vliet:
    Haha echt een ANWB stelletje ! Maar prachtige omgeving
  4. Joke:
    31 januari 2018
    De kou straalt van de foto’s af, maar wat mooi weer!Jullie zijn er in elk geval goed op gekleed in die Tweety jasjes!
    Gauw op naar de zon!Kunnen wij hier niet zeggen!!XX
  5. Jeroen en Sandra:
    31 januari 2018
    Wauw wat een verschillen zeg, qua temperatuur. Maar ook weer prachtig waar jullie zijn!
    Enne geweldige outfitjes; wat staat jullie nou eigenlijk niet? ;-)
    Heel veel plezier nog!
  6. Koos:
    31 januari 2018
    Beter weer als in Nederland. Bij ons weer regen. Bij jullie best weer een mooie lucht. Oranje jasjes staan weer elegant! En dat op de verjaardag van Bea. Groet uit een nat Sliedrecht.
  7. NolNet:
    31 januari 2018
    Ja ja, een echt ANWB-stel met onze oranje jasjes! Hahaha! Maar dit waren de enige jasjes... ach, we vielen lekker op, zullen we maar zeggen. Met 7 lagen kleding kom je een heel eind in de kou.
  8. Hennie Zorg.:
    1 februari 2018
    Hallo beide.Wat een prachtige reis maken jullie.Heel verschillende natuur en weer.De eerste
    maand zit er alweer op.Genieten jullie nog maar even.
    Lieve groeten van Leen en Hennie Zorg.