Margaret River

8 januari 2018 - Margaret River, Australië

‘De eerste kangoeroe zal waarschijnlijk een dode zijn’, zei iemand ons. Dat ging ook nu weer op, want langs de kant van de weg hadden we er al verschillende gezien. Maar gisteravond op onze camping in Gracetown sprongen er drie vrolijk rond.

Vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan. Arnold is niet top fit, dus dat is vervelend. We zijn in ‘chcolat heaven’ geweest: een grote shop met alleen maar chocolade. Ja, we hebben ons ingehouden! :)

Langs alle wegen in deze regio zijn wijnhuizen gevestigd. Overal kan je gratis wijn proeven en bij een aantal uitgebreid lunchen. Dat hebben we vandaag dan ook maar gedaan. We hebben enorm zitten smullen!

Daarna lekker van de zon genoten aan de zee. We horen berichten van bijna 50 graden in sydney en melbourne. Dat is hier gelukkig niet het geval, want dat is wel heeel warm. We lopen hier wel lekker de hele dag in korte broek rond, maar dat willen jullie vast niet weten.

1. Aart en Annick:
    Dat ziet er heerlijk uit😋 Hopelijk voelt Arnold zich snel weer wat beter! X
  2. Joke:
    8 januari 2018
    Oh heerlijk, die temperatuur, althans waar jullie nu zijn! Bekend verschijnsel, Arnold even niet topfit!
    Hopen dat het snel beter gaat!
  3. Nel Kraaijeveld:
    8 januari 2018
    Van harte beterschap.maar wel blijven genieten dikke😘
  4. Hanneke:
    8 januari 2018
    Fijn om steeds wat te mogen lezen! Nol kennende heeft hij gewoon teveel wijn op😝 geniet ervan! Snel opknappen
  5. Hennie Zorg.:
    9 januari 2018
    Het gaat bij jullie niet verkeerd, toch ? Het ziet er allemaal fantastisch uit. Geniet er van.Behalve Arnold dan niet fit.,komt goed
    Heerlijk dat ongedwongen reizen. Doorgaan!