Golvende rotsen en de eerste kuala’s

16 januari 2018 - Joondalup, Australië

Afgelopen dagen hebben we flink wat kilometers gemaakt. We zijn vanaf de witte stranden in Esperance naar Wave Rock in Hyden gereden. Helaas kwamen we hier met regen aan en is dat is niet gestopt. Het weer is volgens de locals erg van slag door de typhoon. Daardoor staat er veel wind en is het koeler dan normaal. Maar die trekt inmiddels weg en wordt alles weer iets rustiger

Vanmorgen vroeg hebben we Wave Rock in het zonnetje bekeken. Mooi voordeel: weinig toeristen op dit tijdstip! :)

Daarna zijn we vertrokken naar Joondalup, waar we nu op een kleine camping aan zee staan. Heerlijk! Terwijl ik dit type, heb ik zicht op de zee met ondergaande zon.

Vanmiddag hebben we in een nationaal park in de buurt de eerste kuala’s gezien. Die beesten leven oorspronkelijk alleen in het oosten, van Australië dus daar gaan we er vast nog meer zien!

Morgen gaan we er weer vroeg uit en rijden we naar Nambung National Parc voor de pinnacles. En later deze week: dolfijnen! Hopelijk nu echt! Blijer kan je Netty niet maken!

1. Jiska:
    16 januari 2018
    Leuheuk. In een volgend leven word ik koala! Ik kijk ook uit naar de dolfijnen, maar ook dit is weer prachtig. Jammer van het weer, maar op de een of andere manier heb ik toch geen medelijden 😂. geniet!
  2. Nel Kraaijeveld:
    Wat een prachtige foto's 😘😘😘
  3. Hennie Zorg.:
    16 januari 2018
    Geweldige foto's. jullie genieten toch maar.
    Groetjes Hennie
  4. Jeroen en Sandra:
    16 januari 2018
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken terwijl het hier zo koud en triest weer is... Geniet er maar lekker van; wij genieten van afstand mee!
  5. Aart en Annick:
    16 januari 2018
    Wat bijzonder allemaal....leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen! Lekker verder genieten😘
  6. Anneke de best:
    16 januari 2018
    Mooie foto.s en de zon het is hier koud