Nieuwe vriendjes: quokka’s

6 januari 2018 - Perth, Australië

We hebben nieuwe vriendjes gemaakt: quokka’s. Tijdens onze rondrit over Roddnest Island kwamen we die overal tegen. Het kostte moeite, maar we hebben een geweldige selfies gemaakt!

Het eiland hebben we op de fiets verkend: langs baaien waar de zee verschillende kleuren blauw heeft en over diverse heuvels en duinen.

De terugweg naar Frementle was op zn zachtst gezegd spannend. Harde wind veroorzaakt namelijk.... precies, hoge golven! Dat was een half uur afzien. Het personeel op de boot bleef kotszakjes uitdelen, maar gelukkig hebben wij het ‘droog’ gehouden. Blij dat we weer aan land konden!

Vandaag zijn we een stuk naar het zuiden gereden, naar Bunbury. Straks gaan we naar het centrum. In de baai zwemmen elke dag dolfijnen. Die wil ik natuurlijk zien!

1. Eric, Bianca, Emiel en Melissa:
    6 januari 2018
    Leuk die nieuwe vriendjes! De selfie’s zijn inderdaad geweldig! Dat bootochtje was wel een uitdaging zeg, zeker met die hoge golven! Benieuwd naar de dolfijnen foto’s!
  2. Nel Kraaijeveld:
    Mooi zeg. Wel een meenemen 😁😁😘
  3. Aart en Annick:
    6 januari 2018
    Oh wat schattig😍Prachtige selfies! Boottochtje had niets voor mij geweest 😁
  4. Jiska:
    6 januari 2018
    Super leuk! Ziet er echt geweldig uit. Heerlijk om zo mee te kunnen genieten :-)!
  5. Koos:
    6 januari 2018
    Leuke Marmot! Mooie foto's. Spannend tochtje met de boot!