Genoten van West Australia

22 januari 2018 - Perth, Australië

Onze tassen zijn gepakt: op naar Tasmanië. Maar wat hebben we genoten van West Australië! In totaal hebben we afgelopen 19 dagen 4473 km gereden. Dat zijn er flink wat, maar daardoor hebben we ook heel veel mooie dingen gezien!

Gisteren zijn we vanuit het noorden terug naar Perth gereden. Onderweg bekeken we de Pinnacles en zijn we uiteindelijk terecht gekomen op een kleine camping bij Perth. Vanmorgen konden we daarom nog even de stad in en vanmiddag moesten we dan toch echt ons ‘huisje’ inleveren. We slapen nu nog een nachtje in een hotel vlakbij het vliegveld. Morgenochtend vliegen we om 8 uur richting Melbourne. Daar stappen we over op een vlucht naar Hobart. We zijn erg benieuwd wat Tasmanië ons gaat brengen!

1. Jiska:
    22 januari 2018
    Oh prachtig was dit deel alleen al. Dit pakken ze jullie niet meer af. Ik ben ook benieuwd naar Tasmanië! Kom maar door met die verhalen en foto’s. Geniet!
  2. Carla en alex:
    Goede reis verder, deze mooi herinneringen pakken ze niet meer af.....
  3. Nel Kraaijeveld:
    22 januari 2018
    Hele goede reis verder en jullie beginnen gewoon weer met een nieuwe vakantie. Veel plezier 😉😉
  4. Claudia:
    Genietttt! Mis je! 😘😘😘😘
  5. Aart en Annick:
    24 januari 2018
    Benieuwd naar jullie volgende belevenissen!!! 😘