Bula Fiji!

24 februari 2018 - Nadi, Fiji

We weten dat het koud is in Nederland en dat er zelfs sneeuwstormen op komst zijn. Zijn de schaatsen al uit het vet? We durven daarom bijna niet te vertellen hoe warm het hier is!

Bijna...

Iedere avond vallen we in slaap met en de volgende dag worden we wakker van het geluid van golven. Onze huisje staat namelijk langs de zee en het mooie zwembad ligt aan de andere kant. We zijn erg blij met de airco op onze kamer, want het is hier dag en nacht rond de 30 graden. Het is regenseizoen, maar we hebben tot nu alleen gisterenmiddag een paar van die hele dikke tropische regendruppels gehad.

Dus ja, ook hier hebben we het weer geweldig. Bula Fiji, Hallo Fiji! Fijn om op deze manier kennis te maken. Vinaka!

1. Aart en Annick:
    24 februari 2018
    Heeerlijk!!! Hier worden we wel warm van.. figuurlijk dan😉. Hier trotseren we idd de Hollandse kou. Het geeft een nostalgisch gevoel met mooie plaatjes. Wij gaan ons nu maar weer eens goed aankleden. Veel plezier daar!!
  2. Nel Kraaijeveld:
    24 februari 2018
    Wat hebben jullie het prachtig daar. Heel veel plezier verder 🌞🌞
  3. Hanneke:
    Scheelt een paar graden😅
  4. Astrid van der Vliet:
    Wij hebben ook zon hier, No worries ! Veel plezier verder
  5. Joke:
    24 februari 2018
    Jullie verhalen geven ons zoveel warmte!Zou alleen niet kunnen slapen bij die golven😊😊Neem het er nog maar even van.Het is zo vrijdag.Vinden wij wel fijn hoor😘😘
  6. Anneke van Roosendaal:
    25 februari 2018
    Geniet er nog maar van. Veel plezier. Liefs
  7. Astrid van der Starre:
    26 februari 2018
    Wow..geniet nog maar even...hier wil je niet zijn nu!!
    ..kouddd!